Zasady zostały zmienione w następujący sposób:
Szansa na zakażenie szpitalne przy wolontariacie wynosi 10%.
Pobyt w szpitalu zwiększa nasze zdrowie o

pierwiastek kwadratowy zaokrąglony w dół od wartości stanowiącej różnicę pomiędzy 100 a aktualną wartością zdrowia gracza, ale minimum 2
czyli przykladowo
dla gracza ze zdrowiem 1 różnica wynosi 100-1 czyli 99, a pierwiastek kwadratowy z 99 wynosi ok 9.94, zaokrąglone w dół daje 9%
dla gracza ze zdrowiem 80 różnica wynosi 100-80 czyli 20, a pierwiastek kwadratowy z 20 wynosi ok 4.49 zaokrąglone w dół daje 4%
dla gracza ze zdrowiem 97 różnica wynosi 100-97 czyli 3, a pierwiastek kwadratowy z 3 wynosi ok 1.6 zaokrąglone w dół daje 1, ale ponieważ gracz otrzymuje minimum 2 więc daje to 2%
z tego wniosek prosty, że im wyższe nasze zdrowie tym mniej zdrowia zyskujemy w każdej turze.
Pomoc innemu graczowi w wyzdrowieniu zwiększa jego zdrowie na tej samej zasadzie z uwzględnieniem jego zdrowia oczywiście.
Pomoc innemu graczowi w wyzdrowieniu daje nam doświadczenie na tej samej zasadzie
czyli przykładowo
jeżeli Twoje aktualne doświadczenie wynosi 0 to pomoc innemu graczowi da Ci 100-0, pierwiastek kwadratowy ze 100=10% doswiadczenia
jeżeli Twoje aktualne doświadczenie wynosi 95 to pomoc innemu graczowi da Ci 100-95, pierwiastek kwadratowy z 5=2.23 zaogrąglone w dół daje 2% doswiadczenia
Dodatkowo wartość ta jest weryfikowana przez nasze zdrowie czyli gdybyśmy mieli dostać 2% doświadczenia, a nasze zdrowie wynosi 90% to dostaniemy 1.8% doświadczenia
analogiczny wniosek - im bliżej jesteśmy awansu na wyższy poziom tym mniej dostaniemy doświadczenia pracując jako wolontariusz.
Buduje to dodatkowy aspekt gry czy opłaca nam się praca wolontariusza w danym momencie względem możliwych zysków w postaci doświadczenia a ryzykując zakażenie szpitalne - im bliżej awansu na wyższy poziom tym mniej doświadczenia do zyskania przy takim samym ryzyku zakażenia szpitalnego.